Im Namen Allahs, des Gnädigen, des Barmherzigen

Suche
Close this search box.

Geschichte

Eine kurze Vorstellung der Unterorganisation der Majlis Ansarullah

Die Majlis Ansarullah ist eine Unterorganisation der weltweiten Ahmadiyya Muslim Jamaat, dessen Grundstein durch die Anweisung des zweiten Khalif Hadhrat Musleh Maud rz. Im Jahre 1940 gelegt wurde. Diese Unterorganisation ist für über 40 jährige Mitglieder zuständig. Jedes männliche Mitglied der Ahmadiyya Muslim Jamaat welches im Laufe des Jahres das 40. Lebensjahr erreicht, wird am 1. Januar des nächsten Jahres in die Majlis Ansarullah eingestuft. Die Mitglieder zwischen dem 40. und dem 55. Lebensjahr sind in der Saff-e-Dom eingeteilt und alle Mitglieder über 55 Jahre sind in der Saff-e-Awwal eingeteilt.

Das Ziel der Errichtung dieser Unterorganisation ist es, dass in den Mitglieder der Eifer für die Liebe zum Schöpfer also zu Allah Ta´ala, die Verbreitung der Islamischen Lehre, Tabligh und an dem Dienst an der Menschheit geweckt wird, außerdem soll der Wille für die Rechtleitung der Kinder, Opferbereitschaft und des Schutz des Khilafat geweckt werden.

Die Majlis Ansarullah ist ein beständiger Teil der Ahmadiyya Muslim Jamaat, sie arbeitet unter der direkten Leitung des Khalifen der jeweiligen Zeit. Das Regelwerk der Organisation heißt Dastur-e- Assasi. Außerhalb Pakistans wurde dieses Regelwerk am 3. November 1989 von Hadhrat Kahlifatul Masih dem 4. eingeführt. Dies ist eine reine religiöse Gemeinschaft die keine Verknüpfung mit der Politik hat. Im Jahre 1974 wurde die Ahmadiyya Muslim Jamaat im pakistanischen Parlament für Nicht-Muslime erklärt und darauffolgend wurden Ahmadis verfolgt, deshalb flohen viele Ahmadis nach Europa. Deutschland gehört zu den großzügigen und gastfreundlichen Ländern die die Ehre zu Teil haben vielen hundert Tausend Flüchtlingen gastfreundlich begrüßt zu haben. Unter den hundert Tausenden Flüchtlingen die hier zu Lande leben sind sicherlich auch die Tausend die für die Sache Allahs geflohen sind. Denn sie werden nur wegen ihrem Glauben und ihrer Religion verfolgt und müssen nur deshalb Leid und Verfolgung ertragen, und müssen aus diesem Grund ihre Heimat verlassen. Aus den nach 1974 entstandenen Gemeinden in Europa ist die Gemeinde in Deutschland zur Zeit die größte und diese hat auch die die größte Gemeinschaft der Ansarullah.

Gründung der Majlis Ansarullah Deutschland

Als im Jahre 1977 in Deutschland die Majlis Ansarullah gegründet wurde, war es im Regelwerk so niedergeschrieben, dass der derzeitige Leiter der Murabbian (Mubaligh Incharge) als Naib Sadr Ansarullah tätig sein soll. Es gab bis zum Jahre 1989 nur einen Sadr der Majlis Ansarullah weltweit, so gesehen waren die Ansar von Deutschland auch unter der direkten Leitung von Sadr Majlis Ansarullah weltweit gestellt, mit dem Sitz in Rabwah. Es gab bis zum Jahre 1985 auch kein Nazim e Aala des Landes und so wurde die Arbeit unter der Aufsicht des Naib Sadr Markazia verrichtet.

Zwei Zaamte

Im Jahre 1977 wurden anfangs zwei Aamte eingerichtet. Eine in Frankfurt die andere in Hamburg. Unter diesen zwei Aamte wurden alle Ansar die in ganz Deutschland verteilt waren eingeteilt. Für das Gebiet, für welches die Murabbian zuständig waren, dieses Gebiet wurde auch als eine Zaamat festgelegt. In diesen Tagen waren in Deutschland ca. 30 Ansar seßhaft. Diese waren in diesen Tagen auch in den zwei Zaamte seßhaft. Diese kleinen Zaamte haben ihren Beginn aus den zwei schon vorher vorhandenen Moscheen gemacht. Die Za amat Frankfurt hielt ihre monatlichen Sitzungen, Taleem -,Tarbiyyat-Programme und Büro Arbeit in der Noor Moschee ab und die Za amat Hamburg Taleem, Tarbiyyat und Tabligh Arbeit in der Fazle Umar Moschee. Wobei heute diese kleinen Knospen zu zwei sehr starken und stabilen Bäumen herangewachsen sind.

Der erste Phase des Vorsitzenden (Sadr)

Hadhrat Kahlifat ul Masih der 4. rh sagte in seiner Ansprache vom 03.November 1989:“ Heute verkünde ich durch diese Freitagsansparache, dass ab jetzt alle Unterorganisationen aller Länder genauso ihre Sadran haben werden wie die Unterorganisationen von Pakistan ihre Sadran haben und diese werden genauso ihre Berichte an den Khalifen der jeweiligen Zeit senden, so wie die Sadran aus Pakistan ihre Berichte senden.“

Nach der Anweisung von Hadhoor wurde wie auf der ganzen Welt auch in Deutschland das Amt des Nazime Aala Majlis Ansarullah Deutschland in das Amt Sadr Majlis Ansarullah Deutschland umgewandelt. Somit fanden im Jahre 1989 unter der Aufsicht von National Amir sb die Wahlen für den Sadr Majlis Ansarullah statt und es wurde mit großer Mehrheit Herr Abdul Ghafoor Bhatti zum ersten Sadr Majlis Ansarullah Deutschland ernannt. Diese Wahl wurde für die Genehmigung von National Amir Sahib zu Hadhrat Khalifat ul Masih dem 4. rh. gesandt, Hadhoor rh. genehmigte großzügig diese Wahl für die Jahre 1990 bis 1993. Hiernach sandte der Sadr sb. Majlis Ansarullah seinen Vorschlag für die neue Aamla, für das Jahr 1990 zur Erlaubnis an Hadhoor rh., er genehmigte diesen Vorschlag. Nach dem die Genehmigung für die neue Aamla eingetroffen war, begann er zielstrebig mit der neuen Aamla seine Arbeit und erfüllte alle seine Aufgaben mit sehr großem Elan und er arbeitete sehr konzentriert und beendete seine Periode mit Erfolg.

Die Einführung der Zeitschrift „ Al – Nasir“

Mit der Genehmigung von Hadhrat Khalifat ul Masih der 4. rh. brachte die Majlis Ansarullah Deutschland ihre erste Zeitschrift für die Monate April, Mai und Juni im Jahre 1993 heraus. Hadhoor rh. gab dieser neuen Zeitschrift den Namen „ Al- Nasir“. Hadhoor rh. war sehr erfreut über den Beginn dieser Zeitschrift er sagte: „ Jazakumullah, obwohl dies die erste Ausgabe ist, haben die Leser dieser Zeitschrift sehr positive Resonanz gemeldet und haben dies als einen großen Meilenstein für den Fortschritt der Majlis Ansarullah Deutschland erklärt.

Deutschlandweite Wahlen in den Majalis

Eine besondere Sitzung der Aamla der Majlis Ansarullah Deutschland fand am 26. Januar 1997 statt. In dieser Sitzung wurde entschieden, dass in ganz Deutschland die Wahlen nach dem Dasture Assasi stattfinden sollen und in allen Majalis die Wahlen der Zaama stattfinden sollen. Die Wahlen sollten zwischen dem 15. Februar und 3. März 1997 vollendet sein. Durch diese Wahlen sollte eine Regelmäßigkeit eingeführt werden und nach alle zwei Jahre die Wahlen der Zaamat erneut stattfinden.

Abteilungen der Majlis Ansarullah Deutschland

Zwischen 1987 bis 1991 mietete die Jamaat Deutschland für ihre Büros ein Gebäude in der Genferstr.12 in Frankfurt und von diesen wurde ein Teil von der Majlis Ansarullah Deutschland genutzt.

Nach diesem Gebäude hat die Jamaat ein Gebäude in der Mittelwegstr. in Frankfurt gemietet. Der Platz für die Majlis Ansarullah Deutschland war sehr eng. Es war nicht einmal genügend Platz für alle Qaideen und den Arbeitern um dort Platz zu nehmen und es gab auch keine Möglichkeit um mehr Stühle dort hineinzustellen. Somit musste eine Person immer auf die andere warten bis diese mit der Arbeit fertig ist, damit sie sich dort hinsetzen kann und arbeiten kann. Da dieses Gebäude viel zu eng war, wurde in der ersten Sitzung der Aamla darüber beraten sich nach einem größeren Gebäude umzusehen. Folglich wurde in der Ottostr. 10 in Frankfurt ein drei Zimmer Büro mit Küche gemietet.

Der Umzug der Majlis Ansarullah Büros nach Bait us Subuh

Nach der Anweisung von Herrn National Amir sb. sollten alle Büros der Unterorganisationen nach Bait us Subuh verlegt werden, in Folge dessen wurden auch die Büros der Majlis Ansarullah Deutschland von der Ottostr. 10 in Frankfurt im April 2001 nach Bait us Subuh verlegt. Am 28. April 2001 wurden alle Möbel aus dem alten Büro verpackt und in die neuen Büros transportiert. Die neuen Büros waren Alhamdulillah sehr geräumig. Sechs Zimmer und ein Lagerraum waren nun ausreichend.

Die Bait ul Jame Moschee

Die Bait ul Jame Moschee ist nicht nur die erste Moschee aus Deutschland, sondern die erste Moschee auf der ganzen Welt, die nur von den Ansar Brüdern gebaut wurde. Im Jahre 1994 ist die Majlis Ansarullah Deutschland auf den Vorschlag von der Majlis e Shura eingegangen und wollte ein Center für die Majlis Ansarullah Deutschland errichten. Jedoch wurde später durch die Genehmigung von Hadhrat Khalifat ul Masih dem 4. rh. dieses Vorhaben in eine sehr schöne Moschee umgewandelt und Hadhoor rh. gab ihr den Namen Moschee Bait ul Jame.

Im Juli 2000 wurde in der Nähe von Frankfurt in einer Stadt namens Offenbach ein Grundstück für 450.000€ gekauft, dessen Fläche ca. 1680m² beträgt. Am 20. Juli legte Hadhrat Khalifat ul Masih der 5. Möge Allah sein Helfer sein, den Grundstein der Bait ul Jame Moschee und am 29. Dezember 2006 weihte er die wunderschöne und große Moschee an einem gesegneten Freitag ein. Hadhoor, Möge Allah sein Helfer sein, hielt hier die Freitagsansprache und leitete das Juma Gebet. In dieser Moschee können zu einem Zeitpunkt ca. 930 Betende das Gebet verrichten. Für Frauen und Männer sind getrennte Gebetshallen vorhanden. Eine Wohnung für den Murabbi e Silsila und Büros wurden auch errichtet. Eine Tiefgarage für Autos ist auch vorhanden.

Die Vorsitzenden der Majlis Ansarullah Deutschland und ihre Amtsperioden

  1. Herr Abdul Ghafoor (1990- 1996)
  2. Herr Daud Ahmed Kahloon (1997-2003)
  3. Herr Master Maqsood Ahmed (2004-2005)
  4. Herr Abdur Rehman Mubashir (2006-2011)
  5. Herr Chaudry Iftikhar Ahmad (2012-2017)
  6. Herr Mubarak Ahmad Shahid (2018-2023)
  7. Herr Basler Ahmed Rehan (2024-Heute)

مجلس انصاراللہ کا مختصر تعارف

مجلس انصاراللہ جماعت احمدیہ عالمگیرکی ایک ذیلی تنظیم ہے جس کا قیام حضرت مصلح موعود خلیفۃ المسیح الثانی رضی اللہ تعالیٰ عنہ کی ہدایت پر1940ء میں عمل میں لایا گیا۔یہ تنظیم 40 سال سے  زائدعمرکے احباب پر مشتمل ہوتی ہے۔سلسلہ عالیہ احمدیہ سے وابستہ ہر وہ مرد جو سال کے دوران کسی تاریخ کو 40 سال کی عمر کو پہنچ جائے وہ اگلے سال یکم جنوری سے مجلس انصاراللہ کا رُکن شمارہوگا۔40 سال سے55 سال تک کے انصارصفِ دوم میں اور55 سال سے بڑی عمر کے انصارصفِ اوّل میں شمارہوتے ہیں۔

اِس مجلس کے قیام کا مقصدیہ ہے کہ اراکین میں انابتِ الی اللہ یعنی اللہ تعالیٰ کی محبت، اِسلامی تعلیم کی ترویج واشاعت، تبلیغ، خدمتِ خلق کا شوق، تربیتِ اولاد، ایثاراور قربانی کی رُوح  اورخلافت کی حفاظت کا جذبہ اُجاگرکیاجائے۔ مجلس انصاراللہ کی تنظیم سلسلہ عالیہ احمدیہ کاایک مستقل نظام ہے جو خلیفۃ المسیح کی نگرانی میں کام کرتاہے۔اِس کا ایک دستورہے جو دستورِ اساسی کہلاتاہے۔بیرون از پاکستان اِس دستورکا نفاذحضرت خلیفۃ المسیح الرابع ؒ کی منظوری سے 3؍نومبر 1989ء سے شروع ہوا۔

یہ خالصۃًایک دینی مجلس ہے جِس کا ملک کی سیاست سے کوئی تعلق نہیں۔1974ء میں پاکستان کی قومی اسمبلی کی طرف سے جماعت احمدیہ کو ’’ ناٹ مسلم‘‘ قرار دیئے جانے کے رسوائے زمانہ فیصلہ اور احمدی مسلمانوں پر  Persecution کے نتیجے میں دنیا کے کئی ممالک خصوصاً یورپین ممالک میں ہر سُو احمدی مہاجرین کے قافلے نظر آنے لگے ۔  جرمنی اُن فراخ دل اور خوش بخت ممالک میں سے ہے جن کو مختلف اقوام کے لکھوکھہامہاجرین کی  خدمت مہمان داری جیسی عظیم صفت کا شرف نصیب ہوا ہے ۔ جرمنی میں پناہ گزین ان لاکھوں مختلف النوع مہاجرین میں سے وہ ہزاروں مہاجرین ہیں جو بلاشبہ مہاجرین فی سبیل اللہ ہیں ۔ کیوں کہ یہ لوگ محض ایمان وعقیدہ اور  مذہب کے نام پر ظلم وستم کا نشانہ بننے کے باعث وطن سے بے وطن کئے گئے ۔ 1974ء کے بعد ہجرتوں کی کوکھ سے جنم لینے والی جماعتوں میں سے اس وقت جرمنی یورپ کی سب سے بڑی جماعت اور سب سے بڑی مجلس انصاراللہ ہے ۔

قیام مجلس انصاراللہ جرمنی

1977ء میں جس وقت جرمنی میں مجلس انصاراللہ کی تنظیم کا باقاعدہ طور پر آغاز ہو ا تواس وقت یہ قاعدہ تھا کہ مبلغ انچارج بطور نائب صدر مجلس انصاراللہ مرکزیہ فرائض انجام دیتے تھے ۔ جبکہ 1989ء تک مجلس انصاراللہ عالمگیر کے ایک ہی صدر مرکزیہ ہوتے تھے اس لحاظ سے جرمنی کے انصار بھی براہ راست صدر مجلس انصاراللہ مرکزیہ ربوہ کے ماتحت تھے ۔اسی طرح 1985ء تک ناظم اعلیٰ ملک کا عہدہ بھی نہیں تھا اور زعماء ، نائب صدر مرکزیہ ہی کی زیر نگرانی کام کرتے تھے ۔

دو زعمامتیں

1977ء میں ابتدائی طور پر دو زعامتیں قائم ہوئیں ۔ ایک فرینکفرٹ میں اور دوسری زعامت ہمبرگ تھی ۔ دونوں زعامتوں میں ملک کے طول وعرض میں قیام پذیر تمام انصار شامل تھے اور جہاں تک مربیان کرام کا حلقہ ہوتا تھا  زعامت کی حدود بھی وہی شمار کی جاتی تھیں ۔ ان دنوں جرمنی میں 30 کے قریب انصار مختلف علاقوں میں مقیم تھے جو کہ ان دونوں زعامتوں سے ہی تعلق رکھتے تھے ۔ا ن دو ننھی منی زعامتوں نے اپنی مساعی کا آغاز ان دونوں بڑے شہروں میں پہلے سے تعمیر شدہ خدا کے گھروں سے کیا۔ زعامت فرینکفرٹ اپنے ماہانہ اجلاس ، تعلیم وتربیت اور دفتری امور مسجد نور میں انجام دیتی تھی اور زعامت ہمبرگ نے اپنی جملہ تعلیمی ، تربیتی ، تبلیغی اور مالی مساعی کا آغاز مسجد  فضل عمر ہمبرگ سے کیا۔ جبکہ آج یہ دونوں نازک کونپلیں بڑی مضبوط مجالس کی صورت میں تناور درخت کا روپ دھار چکی ہیں ۔

جرمنی میں صدارت کا پہلا دور

سیدنا حضرت خلیفۃ المسیح الرابع رحمہ اللہ تعالیٰ نے اپنے خطبہ جمعہ فرمودہ 03؍نومبر 1989ء میں فرمایا کہ

”آج سے اس خطبہ جمعہ کے ذریعہ مَیں یہ اعلان کرتا ہوں کہ آئندہ سے تمام ممالک کی ذیلی مجالس کے اُسی طرح صدران ہوں گے جس طرح پاکستان کی ذیلی مجالس کے صدران ہیں اور وہ اُسی طرح براہ راست خلیفۂ وقت کو اپنی رپورٹیں بھجوائیں گے جس طرح پاکستان کے صدران اپنی رپورٹیں بھجواتے ہیں۔“

حضور کے اس ارشاد کی روشنی میں تمام دنیا کے ممالک کی طرح جرمنی میں بھی ناظم اعلیٰ مجلس انصاراللہ جرمنی کا عہدہ صدر مجلس انصاراللہ میں تبدیل ہوگیاچنانچہ حضور اقدس رحمہ اللہ تعالیٰ کی ہدایت کے مطابق مکرم نیشنل امیر صاحب جرمنی کی زیر نگرانی 1989ء ہی میں صدر مجلس انصاراللہ کا انتخاب عمل میں آیا اور کثرت رائے سے مکرم عبدالغفور بھٹی صاحب پہلے صدر مجلس انصاراللہ منتخب ہوئے ۔ یہ انتخاب مکرم نیشنل امیر صاحب نے بغرض منظوری حضرت خلیفۃ المسیح الرابع رحمہ اللہ تعالیٰ کی خدمت میں بھجوایا حضور رحمہ اللہ تعالیٰ نے ازراہ شفقت برائے سال 1990ء تا 1993ء منظور فرمایا ۔ چنانچہ صدر صاحب مجلس نے اپنی مجلس عاملہ برائے سال 1990ء تجویز کرکے بغرض منظوری ارسال کی اور حضور انور ؒ نے ازراہ شفقت اس مجلس عاملہ کی منظوری عطا فرمائی ۔صدر مجلس نے اپنے رفقائے کار کی منظوری آنے پر ان کے تعاون سے اس نئے دور کے تقاضوں کو مدّ نظر رکھتے ہوئے اپنے کام کا آغاز کیا اور مجلس کے تمام کاموں کو خوش اسلوبی اور سلیقہ سے سر انجام دینے کی بھرپور مساعی کرتے ہوئے اپنی پہلی مدت کو پورا کیا۔

رسالہ ’’ الناصر ‘‘ کا اجراء

سیدنا حضرت خلیفۃ المسیح الرابع رحمہ اللہ تعالیٰ کی منظوری سے مجلس انصاراللہ جرمنی کے سہ ماہی مجلہ کا پہلا شمارہ اپریل ، مئی ،جون 1993ء میں شائع ہوا ۔ حضور انور رحمہ اللہ تعالیٰ نے ازراہ شفقت اس رسالہ کا نام ’’ الناصر‘‘ تجویز  فرمایا۔ حضرت خلیفۃ المسیح الرابع رحمہ اللہ تعالیٰ نے رسالہ ’’ الناصر‘‘ کے اجرا ء پر خوشنودی کا اظہار کرتے ہوئے اپنے دست مبارک سے تحریر فرمایا :

”جزاکم اللہ“

باوجود نیا اور پہلا رسالہ ہونے کے قارئین الناصر نے بہت خوش کن آراء کا اظہار کیا اور اسے مجلس انصاراللہ کی ترقی کا ایک بنیادی اور اہم سنگ میل قرار دیا۔

ملک بھر میں مجالس کے انتخابات

مجلس عاملہ انصاراللہ جرمنی کا خصوصی اجلاس 26؍جنوری 1997ء کو منعقد ہوا ۔ اس اجلاس میں طے پایا کہ دستور اساسی کے مطابق جرمنی بھر کی مجالس انصاراللہ میں زعماء کا انتخاب کرایا جائے ۔ انتخابات 15؍فروری تا 03 ؍مارچ 1997ء کے دوران مکمل کئے جائیں ۔ ان انتخابات کے ذریعہ ایک روٹین قائم کی جائے ۔ اس کے بعد دستور کے مطابق ہر دو سال کے بعد زعماء کے انتخابات ہوا کریں ۔

دفاتر مجلس انصاراللہ جرمنی

1987ء سے 1991ء تک جماعت جرمنی نے اپنے دفاتر کے لئے Genferstr.12 فرنکفرٹ میں عمار ت کا ایک حصہ کرایہ پر حاصل کیا ۔جس میں سے ایک حصہ مجلس انصاراللہ جرمنی کے مرکزی دفاتر کے طور پر استعمال ہوتا رہا ۔ اس عمارت کے بعد جماعت نے Mittelweg فرنکفرٹ میں دفاتر کے لئے جگہ حاصل کرلی ۔جماعت کے سینٹر Mittelweg میں انصاراللہ کا دفتر کارکنان مجلس انصاراللہ کے لئے بہت ہی تنگ تھا ۔ سب قائدین اور کارکنان کے بیٹھنے کے لئے نہ تو فرنیچر کافی تھا اور نہ ہی مزید کرسیاں میزیں رکھنے کی اُس میں گنجائش تھی ۔ اس وجہ سے بعض اوقات ایک کارکن بیٹھ کر کام کررہا ہوتا تو دوسرے کو انتظا رمیں کھڑے رہنا پڑتا کہ یہ اٹھیں گے تو ہم انہی سیٹوں پر بیٹھ کر کام کریں گے ۔اس تنگی کو محسوس کرتے ہوئے دفتر کی تلاش اور منتقلی کے بارہ میں پہلے اجلاس مجلس عاملہ میں مشورہ کیا گیا اور کشادہ جگہ کی تلاش شروع کردی ۔چنانچہ Frankfurt Otto Str.10 پر تین کمروں اور کچن پر مشتمل دفتر ایک سال کے معاہدہ پر حاصل کرلیا گیا۔

دفتر انصاراللہ کی بیت السبو ح میں منتقلی

مکرم نیشنل امیر صاحب جماعت احمدیہ جرمنی کے فیصلہ کے مطابق تمام تنظیموں کے دفاتر جماعت کے نئے سینٹر بیت السبوح منتقل ہونے لگے تو اسی فیصلہ کے مطابق مجلس انصاراللہ جرمنی کامرکزی دفتر Otto Str.سے اپریل 2001ء میں بیت السبوح منتقل کیا گیا۔مورخہ 28؍اپریل 2001ء کو پرانے دفتر سے سارا سامان سمیٹ کر نئے دفتر میں لا یا گیا ۔ نیا دفتر ماشاء اللہ بہت کشادہ ہے ۔ چھ کمروں اور سٹور پر مشتمل یہ دفتر موجودہ ضروریات کو پورا کررہا ہے ۔

مسجد بیت الجامع

مسجد بیت الجامع نہ صرف جرمنی بلکہ دنیا کی وہ پہلی مسجد ہے جو صرف انصار بھائیوں کی مالی قربانیوں سے تعمیر کی گئی ہے ۔ 1994ء میں مجلس انصاراللہ جرمنی نے مجلس شوریٰ کی سفارش کی روشنی میں ایک منصوبے کا آغاز کیا تھا، جس کی ابتداء انصاراللہ سینٹر کے نام سے ہوئی تھی ۔ تاہم بعد ازاں حضرت خلیفۃ المسیح الرابع رحمہ اللہ تعالیٰ کی منظور ی سے یہ منصوبہ مسجد کی خوبصورت شکل میں تبدیل ہوگیا جس کانام حضور انور رحمہ اللہ تعالیٰ نے مسجد بیت الجامع تجویز فرمایا۔ جولائی 2000ء میں مسجد کی تعمیر کے لئے فرینکفرٹ کے نزدیک واقع شہر Offenbach میں ساڑھے چار لاکھ یورو کی لاگت سے 1680 مربع میٹر پر مشتمل ایک وسیع پلاٹ خریدا گیا۔ 20….ء کو حضرت امیرالمومنین خلیفۃ المسیح الخامس ایدہ اللہ تعالیٰ بنصرہ العزیز نے اپنے دستِ مبارک سے مسجد بیت الجامع کا سنگ بنیاد رکھا اور 29؍دسمبر 2006ء جمعہ کے مبارک دن اس عظیم الشان ، خوبصورت اور کشادہ مسجد کا افتتاح بھی آپ ہی کے مبارک ہاتھوں سے ہوا۔ آپ نے یہاں خطبہ جمعہ ارشاد فرمایا اور نماز جمعہ کی امامت فرمائی ۔ اس دو منزلہ مسجد میں 930 افراد بیک وقت نماز ادا کرسکتے ہیں ۔ خواتین اور مرد حضرات کے لئے علیحدہ علیحدہ ہال موجود ہیں ۔ مربی سلسلہ کے لئے رہائش گاہ کے علاوہ مختلف شعبہ جات کے دفاتر بھی تعمیر کئے گئے ہیں ۔ انڈر گراؤنڈ پارکنگ کی سہولت بھی میسر ہے ۔ اس کے علاوہ دیگر ضروریات کا بھی خیال رکھا گیا ہے ۔

جرمنی کے صدرانِ مجلس اوران کا دورِصدارت

ا۔ مکرم عبدالغفور بھٹی صاحب 1990ء تا 1996ء

ب۔  مکرم داؤد احمد کاہلوں صاحب 1997 ء تا 2003ء

ج۔ مکرم ماسٹر مقصود احمد صاحب 2004 ء تا 2005ء

د۔ مکرم عبدالرحمن مبشر صاحب 2006ء تا 2011ء

ط۔ مکرم چوہدری افتخار احمد صاحب 2012ء تا  2017 ء

ص۔ مکرم مبارک احمد شاہد  صاحب 2018 ء  تا 2023 ء

ص۔ مکرم بشیر احمد ریحان  صاحب 2024 ء  تا حال